- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

۲۳ هکتار از اراضی هاله در عسلویه درختکاری شد


"عسلویه نیوز" در آیینی به مناسبت هفته منابع طبیعی، ۲۳ هکتار از اراضی هاله در عسلویه درختکاری شد.

به گزارش "عسلویه نیوز" مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در آیین درختکاری در روستای هاله ضمن تبریک روز درختکاری اظهار داشت: به این دلیل که من یک‌سوم دوارن کاری‌ام را در منطقه‌ پارس جنوبی گذرانده‌ام، خودم را بیشتر اهل این‌جا می‌دانم تا جایی دیگر و تمام تلاش خود را برای توسعه همه‌جانبه این منطقه به کار می‌بندم.

علی‌اکبر شعبان‌پور افزود: فارغ از این به عنوان یک ایرانی از همه مردم ایران که در روز ۱۲ اسفند در حرکت ملی و دشمن‌شکنانه‌ انتخابات شرکت کردند تشکر می‌کنم و خدا را شکر می‌کنم که در مجموعه‌ای کار می‌کنیم که بسیار فهیم و شریف هستند.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: امروز نیز که مربوط به محیط زیست است و بسیار روز بزرگ و مهمی‌ست و این مراسم به دلیل ماهیتش و هم به دلیل جایی که در آن قرار داریم بسیار خوب، زیبا و دلنشین است، چون به هرحال من در سال‌های پایانی خدمتم قرار دارم و این برای من بسیار ارزشمند است. شعبان‌پور یادآور شد: ۱۵ اسفند روز درختکاری است و به مناسبت درختکاری این مراسم برگزار شده و امیدوارم با همکاری و همیاری مجموعه و به‌ویژه مردم شریف، دهیار محترم و اعضای شورای اسلامی روستای هاله، بخشداری و محیط زیست و همه و همه بتوانیم روز خاطره‌انگیزی در این‌جا داشته باشیم.

وی ضمن تمجید از این حرکت انجام شده خاطرنشان کرد: به هرحال حرکت زیبایی با محوریت مجتمع گاز پارس جنوبی انجام گرفته و نتیجه‌اش را هم در آینده نزدیک خواهیم دید.

این مسئول بیان کرد: ما امروز شاهد درختکاری در ۲۳ هکتار زمین هستیم و این اتفاق بزرگی‌ست و توصیه‌ من این است که در سال‌های آینده نیز این حرکت انجام بگیرد و همکاران من حتما این کار را توسعه بدهند.

شعبان‌پور تصریح کرد: ما باید روزهایی مثل این و روز دریا و روز کوهستان را که در تقویم‌مان داریم را غنیمت بشمریم و از آن‌ها برای فرهنگ‌سازی در جامعه‌مان استفاده کنیم و بدین وسیله در حفاظت از محیط زیست‌مان کوشا باشیم.

در این آیین که مردم منطقه عسلویه و کارکنان مجتمع پارس جنوبی حضور داشتند، درختکاری در بخش وسیعی از منطقه هاله انجام شد.