- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بیانی: رحمتی مرا یاد حجازی می‌اندازد

رحمتی مرا یاد حجازی انداخت به‌خصوص روی صحنه‌ای که استثنایی توپ را مهار کرد. آن توپ را هیچ دروازه‌بانی در ایران نمی‌تواند مهار کند جز رحمتی.
   

شاهرخ بیانی آنالیزور استقلال و پیشکسوت باشگاه مثل همه استقلالی‌ها از برد مقابل الریان خوشحال و سرمست است.

بیانی که همراه استقلال به قطر نرفته بود درباره دلایل پیروزی استقلال در این دیدار آسیایی می‌گوید: «استقلال بازی خوبی به نمایش گذاشت و رقابت‌های آسیایی را عالی آغاز کرد. دلیل اصلی این پیروزی را باید استفاده از روش ۲-۴-۴ دانست، ضمن اینکه بازیکنان هم یک روز رویایی را سپری کردند. حنیف و پژمان در خط دفاع فوق‌العاده بودند و کیانوش هم در کار دفاعی مشارکت خوبی داشت. دوندگی شریفات روی برد تاثیرگذار بود. او ۱۴-۱۳ کیلومتر دوید و در نهایت هم از حال رفت تا نشان دهد چه مهره ارزنده‌ای برای استقلال است.»

بیانی تعریف و تمجید از بازیکنان استقلال را اینگونه ادامه می‌دهد: «ساموئل فوق‌العاده بود و روز موفقی را پشت سر گذاشت هر چند زندی مثل همیشه نبود. درخشش رحمتی هم که دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد. رحمتی مرا یاد حجازی انداخت به‌خصوص روی صحنه‌ای که استثنایی توپ را مهار کرد. آن توپ را هیچ دروازه‌بانی در ایران نمی‌تواند مهار کند جز رحمتی.»

بیانی در ادامه از تجربه کادر فنی استقلال در رقابت‌های آسیایی هم صحبت به میان می‌آورد و می‌گوید: «مظلومی، پورحیدری، فریبا، هنکه و ترابپور کادر فنی خوبی را تشکیل داده‌اند و نشان دادند در رقابت‌های آسیایی تجربه بالایی دارند. به نظرم این برد باعث می‌شود استقلال قهرمان جام حذفی هم شود. بچه‌ها روحیه بالایی دارند و با استفاده از تجربه بالای خود می‌توانند فاتح جام حذفی شوند.»