- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه افتتاح می‌شود

مدیر‌کل تأمین اجتماعی استان بوشهر گفت: بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدوار هستیم در نیمه نخست سال ۹۰ بیمارستان را افتتاح کنیم.

غلامحسین ستوده‌خو‌ در نشست با بازنشستگان و خانواده مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی در سالن کنفرانس اداره کل اظهار داشت: تامین اجتماعی استان بوشهر با تمام توان و ظرفیت در خدمت مردم است، به ویژه بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان مورد عنایت جدی سازمان قرار دارند.
وی افزود: ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات و تکریم مردم و ارباب رجوع را در دستور کار قرار داده‌ایم و به فضل خدا تلاش داریم از ظرفیت موجود نهایت بهره را ببریم.
این مقام مسئول با تاکید بر لزوم راه‌اندازی درمانگاه‌های تخصصی برای افراد زیر پوشش تامین اجتماعی عنوان داشت: در حال حاضر سعی در زمینه حل مشکلات درمانی تأمین اجتماعی در استان از مهم‌ترین اولویت‌های ماست و تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تخصصی را به شکل جدی دنبال می‌کنیم.
ستوده‌خو با اشاره بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه نیز گفت: بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه ۸۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدوار هستیم در نیمه نخست سال ۹۰ بیمارستان را به مردم تحویل دهیم.
وی در ادامه با تجلیل از بازنشستگان تامین اجتماعی عنوان داشت: خدمات و زحمات بی‌دریغ شما خردمندان و بزرگان موجب شده که ما بتوانیم در این مقطع از زمان با آسایش خاطر به مخاطبان سازمان خدمات قابل قبولی ارائه کنیم و حجم و کیفیت خدمات مرتبا افزایش یافته است.
ستوده‌خو بیان داشت: دولت نهم و دهم به رفع مشکلات محرومان تاکید زیادی دارد و ما نیز به عنوان نمایندگان دولت از همه توان خود استفاده می‌کنیم.
محمد حاجی‌پور یکی از بازنشستگان تامین اجتماعی نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از مدیرکل استان به دلیل تشکیل این دیدار گفت: این نشست‌ها موجب تقویت روحی همکاران بازنشسته و تجدیدخاطرات آنان در زمان خدمت می‌شود.
وی افزود: باید همفکری و تعامل افزایش یابد تا بتوانیم به نتایج مورد نظر برسیم.
‌خانم سعیدی، همسر زنده‌یاد محمدمهدی عباسی، نخستین مدیرکل استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: این دیدار موجب آرامش خاطر خانواده‌ها می‌شود و امیدوار هستیم تداوم یابد.
در ادامه نیز سایر بازنشستگان نیز به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند و تکریم بازنشستگان را سرمایه‌گذاری برای آیندگان سازمان دانستند و تلاش هر چه بیشتر کارکنان استان را به منظور ارائه و بهبود خدمات به مردم خواستار شدند.