- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ابراهیم‌زاده: ویسی همیشه انگیزه پیروز شدن دارد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با تمجید از روحیه پیروزی طلبانه سرمربی تیم صبا، گفت: امیدوارم برابر صبا با قدرت ظاهر شویم و به نتیجه دلخواه برسیم.


 

 منصور ابراهیم‌زاده درباره آخرین وضعیت تیمش پس از تعطیلات لیگ برتر اظهار کرد: تمرین‌های خود را در دو مرحله انجام دادیم که در مرحله دوم آن به مدت شش روز در کیش اردو داشتیم و تمرین‌های خوبی را برگزار کردیم، همچنین در آن اردو جلساتی برای نزدیک‌تر شدن بازیکنان با یکدیگر برگزار کردیم. متاسفانه نتوانستیم با تیم‌های دیگر بازی تدارکاتی انجام دهیم چون آن‌ها پیش از سفر ما به کیش، رفته بودند.

 وی ادامه داد: در کیش چند بازی دستگرمی بین بازیکنان تیم برگزار کردیم و با وجود غیبت حسین ماهینی، سینا عشوری، سید محمد حسینی و اسماعیل فرهادی، توانستیم آن کارهایی را که لازم بود انجام دهیم تا به انسجام کافی دست پیدا کنیم. ذوب آهن در هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف صبای قم می‌رود.  ابراهیم‌زاده با تمجید از روحیه پیروزی طلبانه سرمربی این تیم گفت: صبا امسال تغییراتی داشته و اکنون در بالای جدول قرار دارد، البته فاصله‌ها چندان زیاد نیست. صبا از انسجام خوب و خط دفاعی باتجربه برخوردار است. ضمن اینکه خط حمله این تیم از ترکیب بازیکنان مجرب و جوان تشکیل شده است. امیدوارم بتوانیم برابر این تیم، قوی ظاهر شویم و فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم تا به نتیجه دلخواهمان برسیم. مربی پیشین تیم ملی فوتبال درباره صعود این تیم به آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی جام جهانی خاطرنشان کرد: وقتی قرار است به جام جهانی فکر کنیم دیگر مهم نیست که با چه تیم‌هایی هم‌گروه شویم بلکه مهم این است که به هدف‌مان برسیم. مطمئن باشید همه تیم‌هایی که به این مرحله رسیده‌اند فقط به هدف‌شان فکر می‌کنند و مسئله مهم این است که ما برابر آن‌ها با اقتدار ظاهر شویم. البته تجربه نشان داده که ما با تیم‌های عربی راحت‌تر بازی می‌کنیم. ابراهیم‌زاده همچنین تشکیل تیم فوتبال زیر ۲۲ سال را قابل تقدیر دانست و افزود: به نظرم این اولین بار است که از چند سال قبل از المپیک به فکر آن افتاده‌اند. این اقدام را باید به فال نیک بگیریم چون با در نظر گرفتن بازیکنان این تیم، آن‌ها می‌توانند پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشند.

 سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پایان به انتخابات فدراسیون فوتبال اشاره کرد و با تبریک به علی کفاشیان به دلیل انتخاب مجددش به عنوان رییس این فدراسیون، گفت: باتجربه‌ترین فرد از گروه قبلی فدراسیون فوتبال، کفاشیان بود که حالا در پستش ابقا شده است اما او نباید یک نکته را فراموش کند و آن توجه و دقت فراوان در انتخاب اطرافیان است. اگر قرار باشد اطرافیان رییس فدراسیون مانند گذشته باشند، ممکن است همان مسیر قبلی طی شود ولی اگر تغییری در این زمینه صورت بگیرد، می‌توان انتظار بهتر شدن را داشت.