- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

مردم بخاطر سیّد بودن به پورفاطمی رأی دادند

شیخ موسی احمدی گفت: مردم دنباله رو روحانیت هستند و به یک جریان فکری رأی دادند که جریان ولایت و رهبری است و در استان بوشهر مردم سه نفر ولایتمدار را برگزیدند و به یک نفر به خاطر سیّد بودن اعتماد کردند.
به گزارش خبرنگار “عسلویه نیوز” از بردخون، منتخب مردم دیّر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: مردم بردخون همواره حماسه ساز بوده اند و با پیروی از رهبر خود نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند زیرا دشمن برای ۱۲ اسفند برنامه ریزی کرده بود و همه امکانات تبلیغاتی و رسانه ای خود را به کار برد شاید تردیدی در حضور یکپارچه مردم ایجاد کند ولی آنان مردم ما را نشناخته اند.
وی افزود: حماسه حضور در پای صندوق ها را نتوانستند انکار کنند و در حوزه جنوبی بیش از ۸۹ درصد مردم در پای صندوق ها حاضر شدند و این بینش و آگاهی قلب امام زمان(عج) و روح امام و شهدا و دل رهبر معظم انقلاب را شاد کرد.
احمدی اضافه کرد: مردم دنباله رو روحانیت هستند و به یک جریان فکری رأی دادند که جریان ولایت و رهبری است و در استان بوشهر مردم سه نفر ولایتمدار را برگزیدند و به یک نفر به خاطر سیّد بودن اعتماد کردند.
منتخب مردم ادامه داد: به عهدی که با مردم بستم پایبندم و در کنار و همراه شما برنامه هایی که در شعارها داشتم اجرایی می کنم ولی یک نماینده به تنهایی کاری از پیش نمی برد زیرا وظیفه نماینده وضع قانون و نظارت بر حسن اجرای قوانین است.
وی تصریح کرد: منابع و امکاناتی نظیر پارس شمالی و جنوبی داریم و با اتاق فکری که ایجاد کرده ایم و استفاده از خرد جمعی مسائل را تدوین می کنیم و به کمک نخبگان و نمایندگان مطالبات را دنبال و حل می کنیم.
احمدی خاطرنشان کرد: رقابت ها به پایان رسیده و باید تبدیل به رفاقت شود و هیچ کس احساس نگرانی نکند چون رسالت ما حضور در صحنه و عرضه برنامه ها و دیدگاهها بود و اکنون باید به سمت وحدت، اتحاد و همدلی برویم و اختلافات را کنار بگذاریم.
منتخب حوزه انتخابیه دیر، کنگان و جم یادآور شد: ۱۵ سال در سیستم اجرایی کلان کار کرده ام و دارای برنامه ای هستم که در این چهار سال اجرایی می کنم و آنچه امکان عملی شدن ندارد به شما می گویم اما برای پیشبرد برنامه نیازمند حضور همه نیروها و گروهها هستم تا در مسیر عمران منطقه بهره ببریم و با راهکارهای سازنده به نتیجه مطلوب برسیم.