- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دنیزلی:به دنبال سه امتیاز بازی با مس هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک امتیاز بازی مقابل الهلال با ارزش بود اما بازی‌های آینده به مراتب حساس‌تر و سخت‌تر است.


 مصطفی دنیزلی در خصوص بازی مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: همان گونه که از قبل برنامه‌ریزی کرده بودیم با تیم خوب و منسجم الهلال بازی سختی را داشتیم اما من باز هم تکرار می‌کنم درست است که فرصت به دست آوردن سه امتیاز را داشتیم اما یک امتیاز هم برای ما بد نبود.

 وی در پاسخ به سؤالی که چرا پرسپولیس بعد از ۱۰ نفره شدن الهلال ترسو بازی کرد نیز گفت: این طور نبود ۱۰ نفره شدن آن‌ها دوندگی و جو خاص ورزشگاه باعث شد باز هم حریف میل به حضور داشته باشد اما من قبلا هم گفتم آن‌ها فرصت چندانی نداشتند شاید تا پشت ۱۸ قدم ما خوب می‌آمدند اما فرصت مسلم چندانی نداشتند.

 دنیزلی ادامه داد: تساوی الغرافه و الشباب نیز برای ما خوب بود اما با شناختی که حریفان از ما پیدا کردند قطعا کار ما سخت‌تر است که امیدوار هستم در دیدار بعدی در تهران به سه امتیاز لازم برسیم و وضعیت خودمان را بهتر کنیم.

 وی درباره بازی مقابل مس کرمان نیز گفت: بازی مقابل الهلال تمام شد و به بازی‌های بعدی لیگ قهرمانان آسیا باید فکر کنیم. در این بین ما بازی سختی را در لیگ برتر مقابل مس داریم و می‌خواهیم با یک نتیجه خود رده‌های بهتری در جدول لیگ برتر برسیم.

 دنیزلی درباره عملکرد مدافعان پرسولیس نیز گفت: همه بازیکنان خوب بودند اما نصرتی، شیث، پولادی و ادوکوویچ بازیکنانی که فقط می‌توانند در لیگ قهرمانان ما را همراهی کنند و نصرتی که تازه محرومیتش تمام شده روز خوبی داشتند قطعا این بازیکنان هماهنگی‌های بیشتر با سایر بازیکنان در آینده بهتر خواهند داشت و به پرسپولیس کمک زیادی می‌کنند.

 دنیزلی در پایان درباره رابطه‌اش با علی پروین نیز گفت: پروین دوست من است و همیشه سعی می‌کنم که با او درباره مسائل مختلف حرف بزنم او فردی است که دلش برای پرسپولیس می‌سوزد و خوشبختانه مثل مسئولان باشگاه همه زحمت می‌کشند تا این جمع قرمز پوش به نتایج خوب برسند.