- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

شاهین بوشهر در آستانه آبروریزی بزرگ!

به گزارش سرویس ورزشی “عسلویه نیوز” یک منبع آگاه گفت: در حال حاضر درخشان و برخی بازیکنان تیم شاهین در تهران مانده و از بازگشت به بوشهر خودداری می کنند.

وی که نخواست نامش فاش شود، افزود: قرار بود روز گذشته سرمربی شاهین ضمن بازگشت از تهران نسبت به تمرین بازیکنان این تیم جهت دیدار با صنعت نفت اقدام کند که به بهانه بی پولی و عدم دریافت مبالغی از قراردادش از حضور در بوشهر سرباز زد.

این منبع آگاه ادامه داد: سایر بازیکنان شاهین نیز همراه با سرمربی این تیم در تهران مانده و اعلام کردند تا مبالغی از قراردادشان به آن ها پرداخت نشود به بوشهر نخواهند آمد.

وی با بیان این که تمرین روز گذشته شاهین به بهانه عدم حضور درخشان و سایر بازیکنان لغو شد، به “عسلویه نیوز” گفت: مسئولین تیم شاهین از پتروویچ و لک چیرا خواستند در نبود سرمربی تیم به سایر بازیکنان تمرین بدهند که این بازیکنان نیز اعلام کردند تا پول نگیرند بر سر تمرین حاضر نمی شوند.

این منبع آگاه همچنین از نشست افراشته با برخی مسئولین شاهین و گفتگوی وی با درخشان خبر داد.

متأسفانه شاهین بوشهر در این روزها شرایط بسیار سختی را سپری می کند و در صورت عدم حمایت از این تیم، باید شاهد آبروریزی بزرگی برای شاهین و استان بوشهر باشیم.

سرپیچی سرمربی و بازیکنان این تیم از حضور در تمرین در حالی است که شاهین باید شنبه هفته آینده در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر میزبان تیم صنعت نفت آبادان باشد و در صورت عدم حضور بازیکنان این تیم آبروریزی بزرگی برای استان به وجود خواهد آمد.

البته بلافاصله و چند روز پس از دیدار با صنعت نفت، شاهینی ها می بایست خود را جهت دیدار با استقلال تهران در فینال جام حذفی آماده کنند.

دیداری که بسیاری از هواداران این تیم از مدت ها قبل در انتظار آن بودند.

باید دید مدیران شاهین در این فرصت کوتاه چه تدابیری جهت برون رفت از این مشکلات می اندیشند.