- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ادوکوویچ:الهلال تاکتیک ودوندگی عجیبی داشت

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ضربه هافبک الهلال غیر قابل مهار بود و به نظرم اسپایدرمن فقط می‌توانست آن را مهار کند.


 اسمیرا ادوکوویچ پس از همراهی قرمز پوشان در اولین حضورش اظهار داشت: خوشبختانه بازی بسیار خوبی را مقابل الهلال عربستان به نمایش گذاشتیم اما من معتقدم می‌توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم و راحت‌تر به صدر جدول تکیه بزنیم.

 وی افزود: درست است ما یک بازیکن اضافه در طول ۷۰ دقیقه بازی داشتیم ولی این موضوع باعث شد تا آن‌ها بسیار دونده‌تر جای بازیکن غایب خود را پر کنند.

 دروازه‌بان پرسپولیس خاطرنشان کرد: به نظر من الهلال یکی از بهترین تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا است آن‌ها بسیار قوی و قدرتمند بودند و اصلا دوست نداشتند در خانه خود حتی یک امتیار را از دست بدهند. اما با فرصت طلبی بازیکنان ما نتیجه بدی در اولین بازی به دست نیاوردیم.

 ادوکوویچ در خصوص گل شلحو نیز گفت: به نظرم ضربه استثنایی بود و غیر قابل مهار بود. فقط اسپایدرمن می‌توانست آن را از زیر طاق دروازه بیرون بکشد. من به بدنم خیلی انعطاف دادم اما متاسفانه انگشتانم به توپ نرسید اما امیدوارم در کل دنیزلی از من راضی باشد. انشاالله در بازی‌های آینده لیگ قهرمانان آسیا نیز اگر فرصت خود نمایی داشته باشم. بهترین عملکردم را به نمایش می‌گذارم تا پرسپولیس از خرید من دچار ضرر نشود.