- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

به همه شعارهایم جامه عمل می پوشانم

شیخ موسی احمدی گفت: در ایام تبلیغات انتخاباتی اسراف نکردیم و ضمن احترام به نامزدهای دیگر هیچگونه مسائل حاشیه ای نیز نداشته ایم. شیخ موسی احمدی گفت: در ایام تبلیغات انتخاباتی اسراف نکردیم و ضمن احترام به نامزدهای دیگر هیچگونه مسائل حاشیه ای نیز نداشته ایم.
به گزارش “عسلویه نیوز” به نقل از آوای جم، منتخب حوزه جنوبی استان بوشهر در جمع مردم جم در حسینیه ۱۴ معصوم این شهر اظهارداشت: حضور ۹۷ درصدی مردم شهرستان جم در پای صندوق های رأی نشان دهنده شعور سیاسی مردم فهیم دانست که منجر به نقش بر آب شدن نقشه های دشمنان این نظام گردید.
وی افزود: ۱۲ اسفندماه نماد پیوند مردم و رهبری امت و همچنین مردمسالاری دینی بود و مردم با حضور خود در پای صندوق های رأی دشمن را برای همیشه زمین گیر نمود.
ایشان تأکید نمود: هیئت های اجرایی و نظارت بستری مناسب برای انتخاب آزاد مردم فراهم نمودند و از همه آنان نیز تشکر می کنیم.
حجهالاسلام احمدی یادآور شد: در سخنرانی های خود احترام تمام نامزدها را حفظ کرده و خواهم کرد و هرگز اجازه ندادم به کسی توهین شود و از اعضای ستاد خود نیز خواسته بودم با وضو و در راستای ادای دین وارد فعالیت انتخاباتی شوند و خود نیز برای ادای دین و حفظ ارزشها به مجلس خواهم رفت.
منتخب مردم حوزه جنوبی استان بوشهر ادامه داد: سلامت در عمل و صداقت در گفتار را بعنوان شعار خود انتخاب کرده بودم و در ایام تبلیغات نیز ضمن جلوگیری از هزینه های زیاد از اسراف نیز پرهیز کرده و هیچگونه مسئله حاشیه ای نیز نداشته ام.
ایشان خاطرنشان کرد: از دوستان خود خواسته ام تا پس از پایان انتخابات برای رفع کدورت های احتمالی پیشقدم شوند و رفاقت ها را آغاز نمایند، همانطور که خود نیز با چند نفر از نامزدها تماس داشته و از حضورشان قدردانی نمودم.
وی اضافه نمود: من به دنبال نیروهای خوش فکر و خوش ذوق هستم و اکنون وقت تبدیل ۶ فکر به یک فکر است و از برنامه همه نامزدها استفاده می نمایم و از همین رو اتاق فکر خود را تشکیل داده و در نظر دارم کارگروه هایی شکل داده و در عرصه های مختلف از آنها بهره بگیرم.
احمدی بیان داشت: در کنار بزرگان شهرستان جم خواهم بود و از طرح ها و برنامه های آنان استفاده خواهم کرد و اعتقاد دارم این شهرستان دارای ظرفیت های بزرگ و قابلی است و اگر خرد جمعی شکل بگیرد می توان چشم انتظار تحولات عظیمی باشیم.
نماینده مردم شهرستان های دیّر، کنگان و جم در مجلس نهم تصریح نمود: دفتر ارتباطات مردمی بسیار قوی ایجاد خواهم کرد و بدون توجه به کمیّت آرای خود نگاه نخواهم کرد و دست همه کسانیکه به من رأی داده یا نداده را می بوسم چراکه باعث گرم نگه داشتن تنور انتخابات شده اند.
وی در ادامه سخنان خود افزود: به تمام نقاط حوزه انتخابیه به یک دید نگاه خواهم کرد و ارتباط خود را با مسئولان کلان کشوری و استانی و منطقه آنچنان قوی خواهم کرد که با همکاری و همراهی آنان کارها پیش ببریم.
راه اندازی شورای شهرداران جنوب استان و انجمن فارغ التحصیلان دو طرحی بود که شیخ موسی احمدی وعده ایجاد آن را در جمع مردم جم داد و خاطرنشان کرد: از طرح های شهرداران برای توسعه بیشتر استفاده خواهیم کرد و تمام تلاش خود را برای اجرایی کردن مصوبات سفر ریاست جمهوری به کار خواهم بست.
منتخب حوزه جنوبی استان در پایان تأکید نمود به همه وعده های خود جامه عمل خواهم پوشاند و اگر توانستم خدمتگزار کوچکی برای شما مردم باشم به من تبریک بگویید و امروز نیازی به تبریک نیست و تأکید می کنم: بر آن عهدی که بستم، پایبندم.