- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

فرماندار کنگان:مصوبه ۱۱۰۰ میلیارد ریالی دولت برای توسعه کنگان

عباس تبرکی ظهر امروز در نشست شورای اداری کنگان در منطقه حفاظت شده نایبند در عسلویه اظهار داشت: مردم همواره از نظام اسلامی حمایت قاطعانه داشته‌اند و این حمایت‌ها به دلیل خدمات ارزشمند دولت به مردم است و باید خدمات را بهتر کنیم و صادقانه در خدمت مردم باشیم.
وی افزود: مردم دولت نهم و دهم را نماد خدمت بی‌منت می‌دانند و این امر دشمنان را عصبانی کرده و دشمنان به دنبال توطئه‌آفرینی و فتنه‌انگیزی هستند.
فرماندار کنگان به حضور پرشور مردم بوشهر در استقبال از سفر استانی دولت اشاره و خاطرنشان کرد: حضور انقلابی، هوشمندانه و شایسته مردم با بصیرت استان بوشهر در استقبال از ریاست محترم جمهور مشت محکم و پاسخ دندان‌شکنی به خاطیان و هنجارشکنان ۲۵ بهمن به سرکردگی استکبار و سران نابخرد فتنه بود.
تبرکی تصریح کرد: امروز اطاعت از ولی فقیه و نایب امام زمان (عج) که از وصایای مهم حضرت امام (ره) بود، بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است.
وی در ادامه با اشاره به سفر پر خیر و برکت هیئت محترم دولت به استان با تجلیل از تلاش‌های استاندار و معاونین ایشان و همکاری ارزشمند مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عنوان داشت: مصوبات دور سوم سفر هیئت دولت تحولی عظیم و پر برکت را در استان به همراه دارد و باید تلاش کنیم و مصوبات ارزشمند را اجرایی کنیم تا کام مردم شیرین شود.
فرماندار کنگان از مصوبه هزار و ۱۰۰ میلیارد ریالی دولت برای توسعه کنگان خبر داد و گفت: تفاهمنامه و مصوبه ۱۱۰ میلیارد تومانی دولت برای توسعه شهرستان کنگان برگ زرینی از افتخارات نظام و دولت خدمتگزار در این نقطه از جغرافیای بزرگ ایران اسلامی است.
تبرکی اضافه کرد: بدون تردید وزن مصوبات سفر بسیار با ارزش و سنگین است و از مدیران می‌خواهیم تا با برنامه‌ریزی مناسب زمینه جذب بودجه و توسعه شهرستان را بیش از پیش فراهم کنند.