- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

معاون عمرانی استاندار بوشهر:تصویب اختصاص ۲ درصد نفت گامی بزرگ برای توسعه استان بوشهر است

به گزارش عسلویه نیوز، مسعود نصوری ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان در منطقه حفاظت شده نایبند عسلویه اظهار داشت: خدمت صادقانه، تلاش و همت مضاعف از مهم‌ترین ویژگی‌های دولت نهم و دهم است که رضایت خاطر مردم عزیز را در بر داشته است.
وی با تقدیر از تصویب اختصاص دو درصد درآمد نفت برای توسعه استان بوشهر افزود: با پیگیری نمایندگان محترم استان قید دو فوریتی اختصاص ۲ درصد درآمد نفت به استان بوشهر تصویب و این مهم گامی موثر برای شتاب توسعه استان بوشهر است.
معاون استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: تاکنون اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان برای مسائل فرهنگی استان نهایی شده است و هنوز احتمال افزایش این بودجه وجود دارد.
نصوری سفر سوم دولت را بسیار با ارزش توصیف کرد و عنوان داشت: بیشترین مصوبات دور سوم سفرهای استانی هیئت محترم دولت مربوط به استان بوشهر بوده و این مهم جای بسی خوشحالی است.
وی در ادامه از تصویب ایجاد گمرک در بنادر نخل تقی و سیراف خبر داد و یادآور شد: با تلاش مسئولان و با حمایت دولت خدمتگزار، توسعه پس‌کرانه بندر کنگان از هفته آینده آغاز می‌شود.
نصوری همچنین با اشاره به مشکلات سوخت کشاورزان گفت: ۳۵ هزار لیتر سوخت ویژه کشاورزان شهرستان کنگان با مدیریت فرماندار تامین شده و این امر دارای ارزش بسیار زیادی است و بخش اعظمی از نگرانی کشاورزان زحمتکش را حل می‌کند.