- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

امام جمعه عسلویه: نبود بیمارستان در پایتخت اقتصادی زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست

به گزارش عسلویه نیوز، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا کلید سعادت دنیوی و اخروی است و همه مردم باید نسبت به رعایت تقوا اهتمام ورزند.
وی به ولادت امام حسن عسکری(ع) اشاره کرد و افزود: باید در مناسبت‌ها و مراسم‌ها مربوط به ائمه اطهار(ع) حضور مناسبی پیدا کنیم و این ایام را گرامی بداریم.
امام جمعه عسلویه در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید خاطرنشان کرد: خانواده شهدا اهمیت و ارزش والایی دارند و بنیاد شهید وظیفه دارد نسبت به تکریم خانواده شهدا تلاش بی‌وقفه‌ای انجام دهند.
گنجی با اشاره به عدم استقرار بنیاد شهید در عسلویه تصریح کرد: از مسئولان ارشد شهرستان و استان انتظار داریم که نسبت به استقرار اداره بنیاد شهید در عسلویه اهتمام ورزند و انتظار می‌رود این مهم در نیمه نخست سال ۹۰ محقق شود.
وی در ادامه با اشاره به عدم تکمیل بیمارستان عسلویه و تعلل مسئولین در تکمیل این پروژه اظهار داشت: بنده از زمانی که بعنوان امام جمعه این بخش منصوب شدم مکرر در خطبه های خود به این پروژه نیمه تمام اشاره نمودم ولی متاسفانه مسئولین توجهی به خواسته مردم ندارند .

وی افزود: مسئولین بایستی بدانند جایی که بعنوان پایتخت اقتصادی در جهان شهرت داشته باشد و از نبود یک بیمارستان مجهز رنج می برد شایسته نظام جمهوری اسلامی نیست و امیدواریم مسئولین پس از وعده های فراوان به مردم این پروژه حیاتی را به بهره برداری برسانند تا شاهد استفاده مردم و بهره مندی آنها از بیمارستان باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اردوهای راهیان نور گفت: این اردوها ارزش زیادی دارند و سبب می‌شود که جوانان و نسلی که دوران جبهه را به یاد ندارند، با افتخارات و رشادت‌های رزمندگان اسلام آشنا شوند.
امام جمعه عسلویه در ادامه به ۲۵ اسفند سالروز بمباران شیمیایی حلبچه اشاره کرد و عنوان داشت: اگر در آن دوران سازمان ملل و سازمان‌های حقوق بشر این اقدامات را محکوم و پیگیری می‌کردند امروز شاهد بمباران مردم لیبی توسط دیکتاتور این کشور نبودیم.
گنجی عنوان داشت: امروز در لیبی شاهد خروش مردم هستیم و مردم می‌گویند که این ظالم را نمی‌خواهیم و دیکتاتور لیبی نیز با همه ظرفیت به مردم ظلم می‌کند و از سازمان‌های بین‌المللی انتظار داریم که در این راستا وارد عمل شوند.
وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری تاکید زیادی در این زمینه دارند و از مسئولان انتظار داریم که در عسلویه که با آلایندگی‌های نفتی روبه‌رو است در زمینه درختکاری و توجه بیشتر به منابع طبیعی اقدامات اساسی انجام شود.
امام جمعه عسلویه در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در جمع اعضای خبرگان رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: بیانات وحدت‌بخش مقام معظم رهبری بسیار ارزشمند و مهم است و این بیانات در واقع باید سرلوحه همه مردم و مسئولان باشد.
گنجی خاطرنشان کرد: دشمنان سعی داشتند در مجلس خبرگان اختلاف‌افکنی کنند که با تدابیر ارزشمند مسئولان نظام و با هوشیاری بزرگان شاهد ناکامی مجدد دشمنان بودیم.