- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

امام جمعه آبپخش: فرهنگ ایثار ایران را در جهان الگو کرده است

امام جمعه آبپخش گفت: فرهنگ ایثار ایران را در جهان الگو کرده است.

خبرگزاری فارس: فرهنگ ایثار ایران را در جهان الگو کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، حجت‌الاسلام خداداد رضایی صبح امروز در آئین یادواره هفت شهید روستای چهاربرج بیان داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به معنای زنده نگه‌داشتن تمامی خوبی‌ها و نیکی‌ها در جامعه است و باید تمام وجود این امر را مورد توجه قرار دهیم.

وی اضافه کرد: در جامعه هیچ فضل، خوبی، خیر و نیکویی بالاتر از شهادت وجود ندارد و توجه به مقام والای شهدا زمینه‌ساز خیر و برکت در جامعه است.

 

رضایی در همین راستا اظهار داشت: شهادت بزرگترین و بالاترین مقام معنوی است که می‌توان به آن دست یافت و افرادی که به مقام والای شهادت رسیده‌اند از بزرگ‌ترین افراد جامعه بوده‌اند.

امام جمعه آبپخش عنوان کرد: فرهنگ ایثار، ازخودگذشتگی و شهادت است که امروز امت مسلمان ایران اسلامی را در سراسر جهان الگو و سرآمد کرده و امروز شاهد آن هستیم تمام کشورهای جهان برای رهایی از چنگال ظالمان و جورپیشگان از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقلید و الگوبرداری می‌کنند و این به معنای آن است که انقلاب ما به عنوان الگویی موفق از مبارزه با ظلم و جور در جهان معرفی شده است.

رضایی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری اذعان داشت: امروز گرامی‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و باید از تمامی توان و پتانسیل‌ها در راستای بزرگداشت مقام والای شهید و جایگاه رفیع شهادت در جامعه بهره‌بریم و شرایط را برای آشنایی سنل جوان و نوپای انقلاب با اهداف و آرمان‌های والای شهدا فراهم آوریم.

وی ادامه داد: تا زمانی که روحیه شهادت‌طلبی و توجه به شهادت در جامعه ما حکمفرماست به بزرگترین درجات و مقام‌ها دست خواهیم یافت.

امام جمعه آبپخش با تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حضور پرشور، با بصیرت و آگاهانه امت مسلمان ایران اسلامی در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی سبب شد که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از مواضع قبلی خود در برابر انقلاب عقب‌نشینی کنند.

رضایی تاکید کرد: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات به دشمنان گفتند که تا پای جان در دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و هیچگاه به دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی اجازه دخالت در امور کشور را نمی‌دهند.