- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تراکتورسازی پذیرای سپاهان در دیداری حساس

در روز پایانی هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال، تراکتورسازی در دیداری حساس از سپاهان پذیرایی خواهد کرد.


   هفته بیست و هفتم لیگ برتر (فردا) دوشنبه با انجام دو مسابقه به پایان می‌رسد. در این روز پرسپولیس و سپاهان دو تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برابر حریفان به میدان می‌روند.

* تراکتورسازی – سپاهان؛ نبرد بهترین مدافعان و مهاجمان لیگ ساعت ۱۵

فردا در تبریز یکی از جذاب‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های لیگ را شاهد خواهیم بود. تراکتورسازی با ۴۶ گل زده خطرناک‌ترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و باید مقابل سپاهان، مستحکم‌ترین مدافعان لیگ صف آرایی کند. این بازی از نظر جدول لیگ هم حساسیت فوق‌العاده‌ای دارد.

سپاهان اگر بتواند تراکتورسازی را شکست دهد به سوی قهرمانی فرار می‌کند و استقلال و تراکتورسازی را ناکام می‌گذارد اما قلعه‌نویی دوست ندارد در تبریز دستش از قهرمانی کوتاه شود. تراکتورسازی هم مثل سپاهان برای برد به میدان می‌آید. با این شرایط انتظار می‌رود یک فوتبال ناب و تماشاگر پسند از سوی هر دو تیم شاهد باشیم مسابقه‌ای که فراتر از سطح فوتبال ایران باشد.

تراکتورسازی در صورت برتری علاوه بر اینکه فاصله‌‌اش را با سپاهان کم می‌کند، جای استقلال را با یک بازی بیشتر در رده دوم خواهد گرفت. به همین دلیل استقلالی‌ها دوست دارند این بازی مساوی شود تا آنها با امیدواری بیشتری لیگ را ادامه دهند.

* پرسپولیس – مس کرمان؛ اعاده حیثیت سرخپوشان ساعت ۱۷:۱۵

پرسپولیس بعد از تساوی خارج از خانه برابر الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا باید برابر مس کرمان صف آرایی کند؛ تیمی که برای بقا در لیگ برتر می‌جنگد. مسئولان باشگاه مس برای اینکه از سقوط فرار کنند بلاژویچ را که با کلی تعریف و تمجید به مس آوردند کنار گذاشتند و ابراهیم قاسمپور را به عنوان سومین سرمربی این فصل خود انتخاب کردند. در آن سوی میدان وضعیت کاملا برعکس بود و سرمربی ایرانی جای خود را به مصطفی دنیزلی داد.

پرسپولیس فردا برای اعاده حیثیت به میدان می‌رود چرا که در لیگ همه چیز را از دست داده اما هواداران پرسپولیس از این تیم فقط برد می‌خواهند. از سوی دیگر سرخپوشان برای ترساندن حریفان بین المللی خود دوست دارند در ادامه لیگ نتایج مطلوبی بگیرند.

قاسمپور کار سختی برابر پرسپولیس دارد. خود او گفته کارنامه قابل قبولی برابر پرسپولیس نداشته‌ و بیشتر شکست خورده‌ است. قاسپمور در همین فصل یکبار هم با داماش برابر پرسپولیس باخت. باید دید این بار هم نتایج گذشته‌اش را برابر پرسپولیس تکرار می‌کند یا اینکه عادتش را ترک خواهد کرد.