- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

علیزاده :این بازی برای ما ۶ امتیازی است

کادرفنی و بازیکنان تراکتورسازی امیدوارند که بعد از تساوی استقلال، فردا سپاهان را شکست بدهند تا دوباره به جمع مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی اضافه شوند.


  علی علیزاده مهاجم تراکتور طی گفت‌وگوی در مورد شرایط تیمش و رویارویی با سپاهان می‌گوید:«ما یک اردوی تدارکاتی خوب در ترکیه داشتیم و تمرینات فشرده‌ای را انجام دادیم. دو بازی دوستانه هم انجام دادیم تا کادرفنی نقاط ضعف تیم را به خوبی بشناسد و حالا هم آماده بازی با سپاهان هستیم. این مسابقه برای ما یک بازی ۶ امتیاز است و یک فینال زودرس محسوب می‌شود. ما اگر این بازی را نبریم شانس قهرمانی‌مان کم خواهد شد.»

علیزاده ادامه می‌دهد:«ما همچنان شانس قهرمانی و گرفتن سهمیه آسیا را داریم. البته در این فصل اگر زرنگ بودیم الان صدرنشین می‌شدیم ولی مقابل تیم‌های پایین جدول امتیازهای حساسی را از دست دادیم و این به ضررمان تمام شد.»

علیزاده در پاسخ به این سوال که چه عواملی می‌تواند فاکتور برتری شما مقابل سپاهان باشد می‌گوید:«ما میزبان این مسابقه هستیم و از حمایت تماشاگران خود بهره می‌بریم و این به نفع تراکتور است. به نظر من سپاهان یک تیم موذی و زرنگ است که از اشتباهات تیم‌های حریف خیلی خوب استفاده می‌کند. آنها شخصیت تیمی بالایی دارند و نباید مقابل سپاهان اشتباه کنیم. امیدوارم در نهایت ۳ امتیاز این بازی را بگیریم.»