- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

عمران‌زاده: هرکاری می کنم تا به فینال برسم

وضعیت مدافع تیم فوتبال استقلال برای بازی این تیم در فینال جام حذفی در دیدار مقابل شاهین بوشهر مبهم است. شاید او به دلیل مصدومیتی که در بازی با راه آهن برایش پیش آمد نتواند تیمش را در فینال همراهی کند.


  حنیف عمران زاده اظهار داشت:‌ در بازی با راه آهن مصدوم شدم و امروز هم نتوانستم با تیم تمرین کنم. از پایم عکس MRI گرفته ام و منتظرم ببینم شدت مصدومیتم چقدر است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه درد شدیدی در پایم داشتم نتوانستم تمرین کنم. نمی دانم می توانم در فینال جام حذفی بازی کنم یا نه اما هرکاری می کنم تا به این بازی حساس برسم. نمی خواهم استقلال را در این بازی حساس تنها بگذارم زیرا دست مظلومی به اندازه کافی بسته است و نمی خواهم من هم یکی از غایبان تیم باشم.

عمران زاده درباره تساوی استقلال مقابل راه آهن گفت: تا قبل از اینکه گل اول را بزنیم خوب بازی نکردیم. ۲ گل اتفاقی حریف هم ما را غافلگیر کرد اما خیلی زود به خودمان آمدیم و به بازی برگشتیم. خوشبختانه استقلال به نباختن عادت کرده است و حتی بعد از دریافت ۲ گل هم به بازی برمی گردد.

وی با اشاره به نزدیک بودن فینال جام حذفی، ‌افزود: قبلا حرفهایم را درباره برگزاری این بازی در زمین حافظیه زدم. الان هم فقط این را می گویم که برای قهرمانی به زمین می رویم.