- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

انتقاد تند سرمربی تیم ملی شیلی از گواردیولا

   بیچی، مربی شیلی در گفتگویی به انتقاد شدیدی از گواردیولا پرداخته است.

دلیل این انتقادات مصدومیتی است که الکسیس سانچس را یک هفته از میادین ورزشی به دور نگاه داشت.او بعد از آنکه در دیدار دوستانه تیم ملی کشورش مقابل غنا ۹۰ دقیقه برای شیلی بازی کرد، در جریان دیدار بارسا با اسپورتینگ خیخون دچار مصدومیت شد.

 مربی آرژانتینی تیم ملی شیلی در صحبتهایی اعلام کرده که رابطه مربی کاتالان با الکسیس، بعد از مصدومیت این بازیکن شلیایی درست نبوده:« در ابتدا چیزی به نظر نمی رسید ولی بعد توجه من به رفتار گواردیولا جلب شد؛ شیوه رفتارش با الکسیس.  نمی دانم که آیا این رفتار درست بود یا نه. پپ به الکسیس توهین کرد ولی وقتی کسی به دیگری توهین می کند، باید انگیزه و دلیل مشخصی برای رفتارش داشته باشد و برای این عصبانیتش دلیلی منطقی داشته باشد. »

انتقاد بورگی به گواردیولا به خاطر رفتار این مربی اسپانیایی با الکسیس در هنگام تعویضش دراین بازی بود. طبق لب خوانی های به عمل آمده گواردیولا برسر الکسیس فریاد می کشیده و به او می گفته که از مغزت استفاده کن.

سرمربی تیم ملی شیلی در صحبتهایی اعلام کرده که شیوه برخورد مسئولان بارسا با مصدومیت الکسیس از ناحیه شانه که در بازی ال کلاسیکو در برنابئو رخ داد هم درست نبود:« ما روی کسی نفوذ نداریم و یا هیچ کدام از بازیکنانمان را مجبور نمی کنیم که با درد بازی کنند.»

او این صحبتها را درحالی برزبان آورد که الکسیس در برخی از دیدارهای بارسا، با درد بازی می کرده.