- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

نصرتی و رضایی از “احمد شهید” شکایت می‌کنند

معاون سابق رئیس جمهور با اشاره به گزارش واهی احمد شهید گفت که در ایران ۲ بازیکن فوتبال اقدام غیر اخلاقی انجام دادند؛ با این حال حقوق بشر مورد ادعای غرب این ۲ بازیکن را ذیل حقوق همجنس‌گرایان تعریف می‌کند! مطمئنا این بازیکنان علیه “احمد شهید” اقامه دعوا می‌کنند.

خبرگزاری فارس: نصرتی و رضایی از

مهرداد بذرپاش معاون سابق رئیس جمهور و صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، گزارش احمد شهید، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران را فاقد پشتوانه عقلی و حقوقی دانست و گفت: در گزارش ماه مارس احمد شهید ما شاهد یک نوع شلختگی موضوعات هستیم که نشان می‌دهد گزارشگر در یک ماجرای مشخص غیر حقوقی قرار داشته است، به عنوا مثال در کمال حیرت می‌بینیم که گزارشگر سازمان ملل، بدون توجه به مکانیزم محکم و مستدل اجرایی و نظارتی نظام در برگزاری انتخابات، صرفا یک سری تخیلات را در مورد ادعای تقلب مطرح می‌کند که تاریخ مصرف این تخیلات خیلی وقت پیش تمام شده است.

وی افزود: البته ما از یک جهت بسیار خوشحالیم و آن این است که دشمنان داخلی و خارجی در موارد مضحک و غیر عقلانی به اشتراک رسیده‌اند. اینکه گزارشگر حقوق بشر برای درستی ادعاهایش علیه نظام اسلامی به تئوری “داماد لرستان و عروس آذربایجان” خانم رهنورد اشاره می‌کند؛ دستاورد مبارکی است.

صاحب امتیاز روزنامه وطن امروز به آن بخش از گزارش احمد شهید که به ماجرای جریمه شیث رضایی و محمد نصرتی به دلیل اقدام غیر اخلاقی استناد نموده، اشاره و تصریح کرد: در توضیحات احمد شهید به ماجرای ۲ فوتبالیست اشاره شده است. این موضوع خیلی جالبی است. از همین موضوع می‌شود فضای ذهنی مورد انتظار غرب را تصور کرد.

 

* رضایی و نصرتی علیه احمد شهید اقامه دعوا می‌کنند

 

بذرپاش تاکید کرد: در ایران ۲ بازیکن فوتبال یک اقدام غیر اخلاقی انجام دادند که واقعا موجب تاسف همه شد. با این حال حقوق بشر مورد ادعای غرب این اقدام را به “همجنس‌گرایی” تعبیر می‌کند و این ۲ بازیکن را ذیل حقوق همجنس‌گرایان باز تعریف می‌کند! مطمئنا این بازیکنان علیه احمد شهید به دلیل این اهانت او اقامه دعوا می‌کنند. از همه جالب‌تر نظام اسلامی را به عدم رعایت حقوق همجنس‌گرایان متهم می‌کند! البته این از افتخارات جمهوری اسلامی است که ناقض حقوق همجنس‌گرایان است.

* ادعاهای احمد شهید بدون ذکر کوچکترین سندی علیه نظام اسلامی مطرح شده است

وی ادامه داد: موارد دیگری هم در گزارش احمد شهید است که اساسا این گزارش را زیر سؤال می‌برد. او یکسری ادعاها را بدون ذکر کوچکترین سندی علیه نظام اسلامی مطرح کرده است. مثلا درباره ادعای تقلب، به نقل از یک “منبع آگاه” ‌ادعایی را علیه جمهوری اسلامی مطرح کرده که قبل از این در سایت‌های اپوزیسیون با همین ادبیات و با همین شیوه استدلال منتشر شده بود.

معاون سابق رئیس جمهور با بیان اینکه انتظاری از احمد شهید نیست که گزارشی واقعی و بدون جانبداری بنویسد، گفت: ‌اساسا کارکرد احمد شهید و تعیین گزارشگر حقوق بشر درباره ایران در قالب همان طرح “تجمیع فشار” غرب علیه جمهوری اسلامی ایران قابل تعریف است. طی یک سال اخیر تمامی فشارهای علیه جمهوری اسلامی تجمیع شد به گونه‌ای که مثلث تحریم، ترور و حقوق بشر را علیه ایران فعال کردند. در موضوع ترور ادعای مضحک “ارباب سیر” را مطرح کردند. در ماجرای تحریم‌ها هم بهانه آنها پیشرفت‌های هسته‌ای است. بر همین اساس کاملا مشخص بود که از دل طراحی گزارشگر حقوق بشر چه فشاری به ایران وارد می‌شود. اینها یک سناریوی مشخص دارند که قطعات این سناریو در حال تکمیل شدن است.

بذرپاش خاطرنشان کرد: ‌در موضوع حقوق بشر غرب نخواهد توانست کوچکترین اقدامی علیه جمهوری اسلامی انجام دهد که منجر به تغییرات شود. نظام ما یک نظام مبتنی بر قوانین اسلامی است. این نظام مشروعیتی الهی دارد و جدیدترین مانور مقبولیت خود را نیز در ۱۲ اسفندماه به رخ کشید. بنابراین این قبیل اقدامات اثری بر رفتار جمهوری اسلامی نخواهد گذاشت.