- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

واکنش سازمان هدفمندی به انتقادات مردم درباره پیامک دیروز: درصدی اشتباه شده ، نگران نباشید/ کسانی که یارانه اسفند را نگرفته اند می توانند پیگیری کنند

در پی نگرانی های به وجود آمده بر اثر ارسال انبوده یک پیامک با مضمون انصراف از یارانه ، خبرگزاری رسمی دولت به نقل از یک منبع آگاه در ستاد هدفمند کردن یارانه ها – که نامی از او و سمتش نبرده – اعلام کرد که درصدی از این پیامک ها به خطا ارسال شده اند.
البته خبرگزاری دولت ننوشت که چند درصد از پیامک ها اشتباهی بوده است.

آن طور که این “منبع آگاه” به ایرنا گفته “این موضوع در حال مدیریت است تا مشکل هر چه زودتر رفع شود. به زودی مسوولان مربوطه توضیحاتی را در این خصوص ارایه خواهند کرد.”

وی با بیان آن که انجام امور مربوط به پرداخت یارانه و همچنین مرحله خود انصرافی کار بزرگی است، گفت: هر چند اطلاعات افراد دریافت کننده یارانه از مراکز آماری دریافت شده است، اما اشتباهاتی نیز در این خصوص صورت گرفته که برخی افراد دریافت کننده پیامک، نباید نگران باشند.
وی تاکید کرد: این پیامک ها به منظور خود انصرافی بوده و مبنی بر قطع یارانه افراد نیست.

این منبع آگاه با بیان این که “یارانه نقدی هیچ سرپرست خانواری قطع نشده است” گفت: اشتباه بانکی موجب شده تا برخی از سرپرستان خانوار در اسفند ماه یارانه نقدی خود را دریافت نکنند که «در صورت پیگیری» یارانه به آن ها پرداخت خواهد شد.

وی درباره علت و نوع این اشتباه بانکی و نحوه پیگیری یارانه قطع شده ، توضیحی نداد و نگفت که چرا خود مسوولان با رفع “اشتباه بانکی” رأساً اقدام به رفع مشکل و پرداخت یارانه نمی کنند.
همچنین اعلام نشده که یارانه چه تعداد از افراد در اسفند ماه پرداخت نشده است.