- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

۶۶ واحد صنفی دشتستان پلمپ و جریمه سنگین شدند

رئیس اداره تعزیرات حکومتی دشتستان گفت: ۶۶ واحد صنفی دشتستان به دلیل گرانفروشی پلمپ و جریمه سنگین شدند.

خبرگزاری فارس: 66 واحد صنفی دشتستان پلمپ و جریمه سنگین شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، جعفر زارع سه‌شنبه شب در نشست تنظیم بازار دشتستان اظهار داشت: اداره تعزیرات دشتستان در تمام ایام سال بر بازار تهیه و توزیع کالا نظارت دارد و با همه توان از حقوق مردم دفاع می‌کنیم.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان دشتستان عنوان کرد: با توجه به حساسیت‌ها و تاکیدات فراوان مسئولان استانی و شهرستانی مبنی بر اهمیت کنترل بازار در روزهای پایان سال، در شهرستان دشتستان به صورت خاص در راستای تحقق این هدف گام برداشته‌ایم.

زارع با اشاره به سیاست تنظیم بازار و مبارزه با گرانفروشی اظهار داشت: تشکیل کارگروهی متشکل از نمایندگان ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان، تعزیرات حکومتی شهرستان و اداره نظارت بر اماکن شهرستان دشتستان برای بازدید روزانه از اصناف شهرستان یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در شهرستان دشتستان صورت پذیرفته است.

وی به تشکیل ۲۰۸ پرونده تخلف واحدهای صنفی در روزهای مانده به پایان سال اشاره کرد و افزود: از این میزان ۱۵ واحد پلمپ و ۵۱ مورد جریمه‌های نقدی سنگین شده‌اند و مابقی نیز در مرحله صدور رای هستند.

زارع اذعان داشت: از فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان، اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان، مجمع امور صنفی شهرستان و سایر نهادهای مرتبط با مساله کنترل بازار به دلیل همکاری‌های خوبی که در روزهای گذشته با ما داشته‌اند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

رئیس پلیس تعزیرات شهرستان دشتستان، آرامش مردم در ایام خرید پایان سال را از اهداف و رویکردهای مهم این نهاد یاد کرد و گفت: در این ایام به صورت دو شیفت آماده دریافت نظرات و شکایات مردمی به منظور برخورد قاطع با متخلفین هستیم.