- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

پتروشیمی مبین از همکاری با دانشجویان امتناع کرد

به گزارش عسلویه نیوز ۲نفر از دانشجویان اراکی مهندسی شیمی با گرایش پتروشیمی پس از معرفی از سوی دانشگاه به این مجتمع جهت انجام تحقیق پروژه دانشجویی تحت عنوان تکنولوژی جداسازی هوا و برج های سینی دار با شرط عدم پذیرایی و اسکان از سوی این مجتمع بزرگ روبرو شدند.

به گزارش عسلویه نیوز دانشجویان رشته شیمی پس از شنیدن این خبر از سوی مسئول واحد آموزش به مدیر عامل مجتمع پیغام فرستاده در صورت امکان ۵ نفر از نیروهای مجتمع را میهمان خود نماید تا شرکت با مشکل مواجه نشود و از هزینه های اضافه جلوگیری بعمل آید.

وحیدی یکی از دانشجویان رشته مهندسی شیمی در گفتگو با خبرنگار عسلویه نیوز با اشاره به اینکه اکثر آلودگیهای هوا از سوی صنایع پتروشیمی شکل می گیرد اظهار داشت: قرار بر این بود که من و یک نفر از دوستانم که هر دو در رشته مهندسی شیمی با گرایش پتروشیمی جهت انجام تحقیق با موضوع جدا سازی هوا و برج های سینی دار چند روزی را میهمان پتروشیمی مبین باشیم و اینکار با هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اراک طی مکاتباتی با مدیر عامل این مجتمع انجام گرفت ولی متاسفانه با بی مهری این عزیزان و عدم استقبال جهت انجام پروژه مواجه شدیم.

وی افزود: وقتی که از قسمت واحد آموزش با تماس گرفته شد و خبر عدم اسکان و پذیرایی را به ما اعلام کرد به این فکر نموده ایم که عسلویه عنوان پایتخت اقتصادی ایران را یدک می کشد و مردم جنوب در امر میهمان نوازی زبانزد عام و خاص هستند چگونه امکان دارد مسئولین مجتمع پتروشیمی که همیشه دم از خدمت می زنند از همکاری با دانشجویان که در رشته مرتبط ادامه تحصیل دارند سرباز بزنند.

لازم به ذکر است دانشجویان مدت اسکان خود را در منطقه ۲ الی ۳ روز اعلام نموده اند و جالب اینجاست که با تمام هزینه هایی که از سوی مجتمع های پتروشیمی در کارهای فرهنگی و علمی و اجتماعی صورت می گیرد از پذیرایی و اسکان دانشجویان امتناع کرد.