- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

استاندار‌بوشهر: درخشان‌نباید دنبال‌مجرم بگردد

  جهانبخش در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه ورزش و مردم در مورد نائب قهرمانی شاهین بوشهر گفت: باید به هواداران شاهین تبریک بگویم. بازیکنان شاهین ۱۲۰ دقیقه با تمام توان جنگیدند و در ضربات پنالتی هم کار خود را انجام دادند اما پنالتی شانسی است و نمی‌توان شانس قطعی برای پیروزی داشت.

وی در مورد مشکلات مالی شاهین بوشهر خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه مجلس کمک به تیم‌های حرفه‌ای ممنوع شد اما علیرغم این مسائل با پیگیری‌هایی که مسئولان باشگاه داشتند،‌ کمک‌هایی به این باشگاه شد.
جهانبخش گفت: ۵ میلیارد تومان مصوبه دولت برای کمک به ورزش بوشهر بود که ما ۷۰۰ میلیون آن را به شاهین اختصاص دادیم و روز پنجشنبه این مبلغ به حساب تربیت بدنی واریز شد تا آنها به باشگاه شاهین بدهند. علاوه بر آن ۱۰۰ میلیون تومان برای پاداش قهرمانی تیم کنار گذاشته بودیم.

استاندار بوشهر ادامه داد: درست است که شاهین قهرمان نشد اما ۱۲۰ دقیقه مقابل استقلال ایستاد و جوانمردانه بازی کرد. نباید تنها دلیل شکست را مسائل مالی بدانیم. این نکته که می‌گویند استانداری هیچ کمکی نکرد، درست نیست. ما محدودیت‌هایی برای کمک تیم‌های حرفه‌ای داشتیم.

وی در مورد اینکه درخشان اعلام کرد هیچ مسئول استانی برای دیدار فینال در ورزشگاه حاضر نشد، گفت: در سه دیداری که شاهین در بوشهر داشته در ورزشگاه حاضر شدم اما به دلیل اینکه مسابقه فینال جام حذفی آخر سال برگزار می‌شد و مشکلاتی را در استان داشتیم، نتوانستم به ورزشگاه بروم.
جهانبخش خطاب به درخشان گفت: شما با صحبت‌های خود عملکرد خودتان با تیم را زیر سؤال بردید. چرا می‌گویید تیم روحیه نداشت. اگر روحیه نبود چه طور ۱۲۰ دقیقه بازی کردید. با وجودی که به گفته شما پولی نرسید، آنها با غیرت و تعصب تا آخر بازی کردند. پس بهتر است خودتان را زیر سؤال نبرید.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه تخلف کردیم اما ۷۰۰ میلیون به باشگاه شاهین دادیم، این کار ما تخلف محسوب می‌شد و من باید پاسخگو باشم ولی به خاطر شاهین این کار را کردم. علاوه بر این ۳۰۰ میلیون هم کمک کردیم و در واقع یک میلیارد به شاهین پرداخت شده است.
 استاندار بوشهر تاکید کرد: روز پنجشنبه به جمشیدی مدیر کل ورزش و جوانان بوشهر گفتم که چه طور می‌خواهید این پول را به شیراز برسانید که او گفت درخشان اعلام کرده چک خودش را به بازیکنان می‌دهد. بعدا طلب خود را از باشگاه خواهد گرفت و ما هم روی این حرف حساب کردیم.

جهانبخش افزود: علاوه بر یک میلیارد کمک ما، ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تاکنون به باشگاه شاهین کمک شده و چه طور می‌گویند تاکنون پولی نرسیده است. آقای درخشان نباید دنبال مجرم بگردی. شما غیرتمندانه مقابل استقلال ظاهر شدید. آقای درخشان چه طور شما به عنوان سرمربی درباره مسائل مالی تعهدی به تیم نمی‌دهید اما انتظار دارید همه به شاهین کمک کنند.