- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بهره برداری از ۵ دستگاه تاکسی بانوان

به گزارش سرویس اجتماعی “بوشهرنیوز [1]” عبدالرسول رمضانی با اشاره به بهره برداری از پنج دستگاه تاکسی بانوان به مناسبت گرامیداشت روز بوشهر اظهار داشت: مقرر شد جهت افزایش تنوع خدمات به شهروندان بوشهری تاکسی بانوان به ناوگان حمل و نقل شهری افزوده شود که خوشبختانه امروز شاهد افتتاح و بهره برداری از این طرح مهم هستیم.
 
 
وی با بیان این که به زودی این تعداد تاکسی به ۲۰ دستگاه خواهد رسید، افزود: هم اکنون ۱۵ دستگاه دیگر از این تاکسی ها در مرحله دریافت تسهیلات و همچنین شماره گذاری بوده که ظرف دو ماه آینده به ناوگان حمل و نقل شهری افزوده می شوند.
 
رمضانی درخصوص از رده خارج کردن تاکسی های پیکان نیز اظهار داشت: هم اکنون تعداد ۳۰ دستگاه تاکسی پیکان از رده خارج و خودروهای سمند و پژو جایگزین آن ها شد.
 
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری بوشهر با اشاره به درپیش بودن سال نو ابراز داشت: با توجه به در پیش بودن نوروز و افزایش تردد شهروندان جهت خرید مایحتاج خود، افزایش این تاکسی ها کمک شایانی به جابه جایی مسافرین خواهد کرد.
 
رمضانی همچنین از افزایش ۳۰ دستگاه تاکسی دیگر به ناوگان حمل و نقل شهری بوشهر خبر داد و گفت: با افزوده شدن این تاکسی ها به تاکسیرانی بوشهر، تعداد تاکسی های کل این شهر به ۶۶۰ دستگاه می رسد.
 
 
وی با بیان این که تاکسی های جدید همگی سمند، پژو و پروتون می باشند، ابراز داشت: در حال حاضر و با افزوده شدن این تاکسی ها به تاکسی های قبل، به طور روزانه پنج هزار مسافر در شهر بوشهر توسط تاکسی ها جابه جا می شوند.