- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

دنیزلی: استرس من زیاد اما عادی‌ بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف ما صعود به عنوان تیم نخست گروهمان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا است.


مصطفی دنیزلی پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل نفت تهران گفت: انگیزه خوبی در این بازی داشتیم و در هفته قبل هم این انگیزه را داشتیم اما متأسفانه به سه امتیاز نرسیدیم که خوشحالم این بازی موفق به کسب هر سه امتیاز شدیم.

وی ادامه داد: نیمه دوم باهوش‌تر و با انگیزه‌تر بودیم و همه بازیکنان می خواستند که در این دیدار پیروز شویم. بازی خوبی بود. نفت هم تیم خوبی است ولی ما بهتر عمل کردیم.

دنیزلی درباره استرس زیادی که در کنار زمین داشت، گفت: استرس من زیاد اما عادی بود. بسیاری از بازی‌ها حساسیت خاص خودش را دارد. امروز به چند بازیکن خودمان استراحت داده‌ بودیم چون مسابقات پشت سر هم است و به حضور آنها در لیگ قهرمانان نیاز داریم.

وی در مورد دیدار با الشباب در لیگ قهرمانان آسیا گفت: الشباب تیم خوبی است اما انگیزه ما برای پیروزی در این دیدار بسیار بالاست. تمام هدف ما صعود به عنوان تیم نخست از گروهمان به دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا است. کار سختی داریم اما می‌توانیم به این هدف برسیم. چهارشنبه سخت و سرنوشت‌سازی در انتظار ماست اما انشاء‌الله موفق می‌شویم.

دنیزلی در پاسخ به این سؤال که قضاوت داوران را در این دیدار چطور دید گفت: چرا این سؤال را هفته قبل نپرسیدید؟ در این باره صحبتی نکرده و ارزیابی را به شما و کارشناسان واگذار می‌کنم.

خبرنگار خطاب به دنیزلی گفت که هفته آینده این سؤال را از شما خواهم پرسید که وی پاسخ داد: دیگر نمی‌خواهد در این رابطه سؤال کنید.

وی درباره عملکرد پرسپولیس در سال جدید گفت: نمی دانم در آینده چی اتفاقی برای پرسپولیس خواهد افتاد اما امیدوارم سال ۹۱ سال خوبی برای پرسپولیس باشد. سعی می کنیم نتایج خوبی بگیریم هر چند که کار سختی داریم.

دنیزلی افزود: هدف اصلی ما صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان است که در اینصورت با تیم بهتری کار را ادامه خواهیم داد. سعی می کنیم همواره بهترین ها در ترکیب تیم قرار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: اگر ما در سایر مسابقات هم مانند بازی مقابل نفت عمل می‌کردیم حالا در رده های بالای جدول حضور داشتیم.