- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تصادف مرگبار در محور جاده کلات به عسلویه

به گزارش “عسلویه نیوز” امروز شنبه ۲۷ اسفند یکدستگاه پراید با ۴سرنشین بهمراه یک کودک خردسال که جهت دید و بازدید به یکی از اقوام های خود در کمپ های مسکونی واقع بود عزیمت نموده که با برخورد با یکدستگاه ماشین سنگین (خاور) دار فانی را وداع گفتند.

یک مقام مسئول که دقایقی قبل پس از این حادثه در محل حضور یافته است در گفتگو با عسلویه نیوز اظهار داشت: این حادثه بدلیل نامناسب بودن عرض جاده که چندین سال توسط وزارت راه قرار است بازسازی شود و تاکنون هیچگونه اقدامی در این زمینه انجام نداده اند رخ داد که کارشناسان راهنمایی و رانندگی و امداد جاده ای بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند ولی متاسفانه بعلت تصادف وحشتناک کلیه سرنشینان خودرو پراید که یک کودک خوردسال را نیز بهمراه داشته اند دار فانی را وداع گفتند.

این مقام مسئول اظهار داشت: در روزهای تعطیلات نوروزی مسافرت های تفریحی و سیاحتی بیشتری از سوی مسافران نوروزی در جریان است کادر پزشکی مجرب در مراکز درمانی حضور داشته باشند.

عسلویه نیوز: امروز که با چنین حادثه شومی که منجر به فوت ۴ تن از همشهریان خود شاهد بوده ایم جا دارد مسئولان امر با توجه به تعطیلات نوروزی و ازدیاد سفرهای برون شهری اهتمام ویژه ای برای امنیت جاده ای مسافران داشته باشند.