- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

بنگر و رحمان احمدی بر بالین دایی

حضور شهروندان کاشانی به ویژه هواداران پرسپولیس مقابل بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان محل بستری شدن علی دایی، با حاشیه هایی همراه بود.


کلیپ کوتاه و چند ثانیه ای از انتقال و مصدومیت ” علی دایی ” در داخل بیمارستان توسط برخی از شهروندان کاشانی به سرعت در بین سایر هواداران تیم های فوتبال مقابل بیمارستان شهید بهشتی کاشان برای یکدیگر توسط بلوتوث ارسال می شد.

*** بردار کوچک علی دایی که برای عیادت وی به کاشان سفر کرده بود با مشکلات فراوانی توانست وارد بیمارستان شود.

 *** شماری از هواداران تیم پرسپولیس و علاقه مندان به آقای گل جهان در کاشان با وجود سردی هوا با در دست داشتن پرچم پرسپولیس، مقابل بیمارستان شهید بهشتی کاشان حضور یافته  و برای سلامتی سرمربی تیم فوتبال راه آهن دست به دعا برداشتند.

*** ” محسن بنگر ” و ” رحمان احمدی ” بازیکنان تیم فوتبال سپاهان نیز به زحمت وارد بیمارستان شدند.

*** والدین ”جواد کاظمیان” بازیکن تیم پرسپولیس که ساکن کاشان هستند نیز برای عیادت دایی مقابل بیمارستان شهید بهشتی کاشان حضور یافتند

*** عکاسی که قصد داشت هنگام انتقال دایی به اتاق عمل از وی عکس تهیه کند از طرف بردارش مورد حمله قرار گرفت که ”محمددایی” پس از گذشت مدتی از عکاس مذکور عذرخواهی کرد.

محمد حسن انصاری فرد درباره وضعیت او اظهار داشت:دایی برای رسیدن به  پرواز دبی، عجله داشت  و به همین دلیل بلافاصله پس از بازی با اتوموبیل شخصی اش از اصفهان به تهران حرکت کرد و در راه دچار سانحه شد.او از ناحیه سر و گوش دچار آسیب دیدگی و شکستگی شده است.
وی افزود:طبق صحبتی که با او و پزشکانش داشتیم، قرار شد صبح یکشنبه وی از بیمارستان مرخص شود . البته او می توانست همین دیشب هم مرخص شود اما ترجیح داده شد تحت نظر بماند.