- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

ابراهیمی: بنگر سر داور فریاد نکشید

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم ما در خانه بازی می‌کرد و به دنبال به ثمر رساندن گل برتری بود اما داور با سوت‌های اشتباه جریان بازی را برمی‌گرداند.


 امید ابراهیمی پیرامون دیدار روز گذشته سپاهان برابر راه آهن که با پیروزی سپاهان همراه بود گفت: بازی خوبی بود، راه آهن یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر است که بسیار جنگنده بازی می‌کند و دیروز هم ما را خیلی اذیت کردند اما خوشبختانه با وجود وضعیتی که بازی پیدا کرد و ۱۰ نفره شدیم اما پیروزی را کسب کردیم.
 وی ادامه داد: بعد از این که ۱۰ نفره شدیم شوک خوبی به تیم وارد شد و توانستیم بازی بهتری ارائه دهیم و ۲ گل دیگر به راه آهن بزنیم. البته ۱۰ نفره شدن تیم باعث شد که فشار بیشتری روی بازیکنان بیاید که این موضوع در آینده به ضرر ما خواهد بود.
 هافبک دفاعی سپاهان در مورد قضاوت داور این دیدار اظهار داشت: تیم ما در خانه بازی می‌کرد و به دنبال به ثمر رساندن گل برتری بود اما داور با سوت‌های اشتباه جریان بازی را برمی‌گرداند.
 ابراهیمی خاطرنشان کرد: در صحنه ای که داور بنگر را اخراج کرد من کنار بنگر بودم و می‌شنیدم او چه می‌گوید، بنگر در آن صحنه صدایش بالا رفت اما مخاطبش داور نبود و به بازیکنان خودی اعتراض می‌کرد. داور فکر کرده بود بنگر سر او فریاد کشیده است در حالی که مخاطب اعتراضات بنگر بازیکنان خودی بودند.