- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

په‌په: هواداران فشار زیادی به رونالدو می‌آورند

طرفداران پرتغالی انتظار دارند رونالدو در رقابت های یورو ۲۰۱۲ نیز نمایش مشابهی با بازی های رئال ارائه بدهد.


  په په، مدافع رئال مادرید، معتق است کریس رونالدو همواره در طول دوران حرفه ای اش با فشارهای زیادی روبرو بوده است.

این ستاره پرتغالی که در سال ۲۰۰۷ با انتقالی ۹۴ میلیون یورویی از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست، در این مدت ستاره اول این باشگاه بود و در ۱۲۸ دیدار برای کهکشانی ها، ۱۲۸ گل به ثمر رساند.

طرفداران پرتغالی انتظار دارند رونالدو در رقابت های یورو ۲۰۱۲ نیز نمایش مشابهی با بازی های رئال ارائه بدهد اما په په هشدار داد ممکن است فشار زیاد روی عملکرد رونالدو تاثیر گذار باشد.

او در گفتگو با سایت یوفا گفت:” فکر می کنم رونالدو از زمانی که ۱۸ سال داشت، مسئولیت زیادی به عهده می گرفت و هواداران فشار زیادی روی او وارد می کنند. هواداران اکنون اهمیت تیم را درک کرده اند. تیم هم باید از رونالدو حمایت کند در این صورت او می تواند با آرامش بازی خودش را انجام دهد.”

په په که اولین گلش برای تیم ملی پرتغال را در رقابت های یورو ۲۰۰۸ مقابل ترکیه به ثمر رساند، تاکید کرد تمرکز اصلی اش روی کارهای دفاعی است.

” من آن زمان جوان تر بودم. من چیزی زیادی در مورد مسئولیت بازی در یورو نمی دانستم و به همین دلیل آنطور بی مهابا حمله می کردم.

واضح است که دوست دارم برای کمک تیم چنین کارهایی انجام دهم اما کار اصلی یک مدافع میانی دفاع کردن است؛ در واقع خوب دفاع کردن.”