- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

تورس: من همان بازیکن همیشگی هستم

فرناندو تورس درپایان دیداریکشنبه شب تیمش مقابل لسترسیتی که بابرد۲-۵ چلسی همراه بود نفس راحتی کشید.


 ال نینو باگلزنی دراین بازی به ناکامی ۲۵ ساعته اش در۲۶ بازی درمسیر گلزنی پایان داد و با اعتماد به نفس فراوان دراستمفورد بریج بازی کرده وبه دو گل رسید.

درپایان این مسابقه تورس گفت:«من به این گلها نیاز داشتم. به شدت تلاش می کردم تا به این گلها برسم. ماه گذشته تیم ما خیلی بهتر از قبل بازی کرد. ما متعهدتراز همیشه بودیم و فکر می کنم که در دو یا سه دیدار اخیر نشان دادیم که فصل چطور برایمان پیش می رود.»

تورس ادامه داد:« من همان بازیکن همیشگی هستم. اوضاعم بهتر است.من قبلا هم خوب بازی می کردم ولی به گل نمی رسیدم ولی این بار به گل رسیدم. پس روز خوبی بود.»

چلسی بعد از برکناری آندره ویلاس بواس و روی کار آمدن روبرتو دی متئو، جان تازه ای یافته و تورس امیدوار است تا این بازیهای خوب و نتایج مطلوب ادامه یابند.

تورس ادامه داد:« مهمترین نکته این است که این روزها فرصتهای بیشتری درمقایسه با قبل خلق می کنیم . و فرصتهای بیشتری را مبدل به گل می کنیم و گلهای زیادی دریافت نمی کنیم. شاید در پایان دیداریکشنبه شب بیش از حد خونسرد بودیم و به همین خاطر ۲ گل خوردیم. ولی در خط دفاع خیلی بهتر شده ایم و این به ما کمک کرد تا در بازی به پیروزی برسیم.»

ال نینیو درادامه صحبتهایش گفت:« دراین فصل من در سطح خیلی خوبی بازی کردم ولی گلزنی نکرده بودم و کار یک مهاجم به ثمر رساندن گل است.»

تورس درادامه یادآوری کرد که الان به دی متئو اعتماد به نفس کامل دارد و گفت:« ازنظر من مهمترین نکته در چلسی حمایت مردم است و همه با من بودند؛ هم تیمی ها و اعضای کادر فنی. من حس می کنم که الان به مربی تیمم اعتماد دارم و از سران چلسی متشکرم. ما در دو ماه پایانی فصل هستیم و بازیهای مهمی را پیش رو داریم که امیدوارم درآنها به پیروزی برسیم.»