- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

فرگوسن: امیدواریم بازی به بازی برنده شویم

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد گفت: در جدال با ولورهامپتون دنبال دو هدف بودیم که با کسب بردی پرگل به آن رسیدیم.


   شب گذشته در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد موفق شد ۵ بر صفر ولورهامپتون را شکست دهد. این برد در حالی از آن اولدترافوردی‌ها شد که منچستر در بازی پنج‌شنبه شب با بیلبائو در لیگ اروپا شکست خورد و از گردونه پیکارها حذف شد.

از این رو سرآلکس فرگوسن در کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: در بازی ولورهامپتون باید دو کار انجام می‌دادیم که همین گونه نیز شد. ابتدا باید پس از ناکامی در لیگ اروپا، برنده می‌شدیم و دوم این که عقب ماندگی خود را با همشهری‌ها از لحاظ میانگین گل‌زده، افزایش می‌دادیم. خوشبختانه این خواسته با برد ۵ بر صفر مقابل ولورهامپتون تحقق یافت.

جانی ایوانز ۲۱، آنتونیو والنسیا ۴۳، دنی ولبک ۴۵ و خاویر هرناندز ۵۶ و ۶۱ زننده گل‌های شیاطین سرخ مقابل ولورهامپتون بودند.

من‌یونایتد که هفته قبل صدرنشینی را از من‌سیتی در اختیار گرفت، اکنون با ۷۳ گل زده و ۲۷ گل دریافت کرده، صاحب میانگین گل زده ۴۶ است. درحالی که من‌سیتی با ۶۹ گل زده و ۲۰ گل خورده، میانگین گل زده ۴۹ را در اختیار دارد.

فرگی افزود: بازی خوبی مقابل ولورهامپتون ارائه کردیم. البته من تصوری غیر از این برد را نداشتم. حریف سرسختانه می‌جنگید اما در زمان‌های خوبی از ما گل خورد.

وی در مورد بخت تیمش برای دسترسی به مقام مجدد قهرمانی لیگ برتر انگلیس نیز عنوان کرد: هنوز ۹ بازی دیگر تا پایان فصل باقی است. امیدواریم بازی به بازی برنده شویم و موقعیت خود را در بالای جدول به خوبی حفظ کنیم. آن وقت قادر خواهیم بود به هدفی که از ابتدای فصل داشته‌ایم، برسیم.

در شرایط کنونی من‌یونایتد با ۷۰ امتیاز از ۲۹ بازی صدرنشین است. من‌سیتی نیز با یک بازی کمتر دارای ۶۶ امتیاز و رده دوم است.