- Assalouyeh News – پایگاه خبری شهرستان عسلویه - https://assalouyehnews.ir -

امیرآبادی: نماینده ازبکستان از استقلال می‌ترسد

 

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: تیمی که قهرمان جام حذفی شده روز گذشته زمینی برای تمرین نداشت و خواهش من از وزارت ورزش این است که فتح‌الله زاده را تنها نگذارد.


  مهدی امیرآبادی در نشست خبری پیش از دیدار با نماینده ازبکستان در خصوص مسابقه فردا اظهار داشت: پیشاپیش سال نو را به هموطنان ایرانی تبریک می‌گویم و امیدوارم سالی خوب و پربرکت را در پیش داشته باشند. تیم حریف بازی گذشته ما را تماشا کرده و آن‌ها می‌دانند که تیمی قدرتمند هستیم.

وی افزود: به خاطر این است که آن‌ها از مدعی بودن ما حرف می‌زنند و حتما شنیده‌اند که قهرمان شده‌ایم و همین مسئله ترس به وجود نماینده ازبکستان انداخته است. از حالا فکر و ذکر ما لیگ قهرمانان آسیا است و روی این جام تمرکز کرده‌ایم.

مدافع تیم استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه در ادامه راه چه کمبودهایی در تیم‌تان می‌بینید گفت: بازیکنان خوب ما رفته رفته به شرایط مسابقه می‌رسند اما متاسفانه ما فقط حرف از حرفه‌ای بودن می‌زنیم.

تیمی که قهرمان جام حذفی شده روز گذشته زمینی برای تمرین نداشت و خواهش من از وزارت ورزش این است که فتح‌الله زاده را تنها نگذارند. وقتی می‌خواستیم تمرین کنیم گفتند که زمین ورزشگاه دستگردی در اختیار نماینده ازبکستان است و مجبور شدیم به کمپ اختصاصی برویم. نمی‌توانم برایتان توضیح دهم که ما چگونه تمرین کرده‌ایم اما اگر ادعا دارید که در آسیا باید سهمیه بیشتری بگیریم نباید با تیم قهرمان جام حذفی این گونه برخورد شود.